martes, 6 de enero de 2009

reis magos de oriente



Teño un rei que non o merezo.... tódolos anos dende que poiden ler sempre recibiamos unha carta do noso rei... era e es o millor deste día:
"Benquerida Andrea:
Levo todo o día dun lado para outro e estou moi canso porque coa crise, tivemos que aforrar en camellos, o que significa que os portes e acarreos tocáronnos a nós... Pero, ... veña!! todo sexa pola felicidade do "povo"
Déixoche esta foto de cando tiñas sete ou oito anos para que vexas que entón, como agora, es "un mazo guapa". Cóidate. De camiño do Polo pasarei por Edinburgo para ver esa cidade na que agora atopas. Desde logo viaxas case tanto coma min. O problema que eu teño co meu chollo é o de facelo todo nunha noite e a escuras!!! äs veces bato nas portas e outras son os cans os que me traban pola roupa... pero non podo deixa-lo choio, que son vello e xa é tarde para me poder reciclar.
Miña nena, desexámos todos tres Magos o mellor para ti. Xa sabemos que os tempos non son bos, pero confía e ten fé en ti mesma. Time s/ is/are changing!!!Namentres confabúlate coas túas mans e dalles un pouco de vagar!!
Espero que destaq vez conquistes Escocia. Moitos bicos.
Baltasar"

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Canso e vello pero sempre disposto a recordarche que por ti tamen pasan os anos miña rula.... E que por moita crisis non hai tempo para lamentacions...o tempo pasa para todos!!....menos polos irmans Pazos...igualiños igualiños ca hoxe!!!

Bicazos berberecha!!

Papafrita

Aina Rubies dijo...

Aún no está seguro lo de los hierros... pero creo que si... tengo que hacerme un presupuesto!!! Ya estas en Edinburgo?? Dime.. que quiero llamarte!!!!

Me voy el lunes!!!! MIL BESOS!!!!

Anónimo dijo...

mi foto es la de una andrea flotando sobre las aguas de la barceloneta, allá por el junio del viejo 2008, libre... luce un gran tipazo únicamente oculto por un escueto bañador negro... tranquilidad, calma, mar, mar que envuelve, que apacigua. luego unas pizzas en la terraza, charla, ella sabe escuchar y después de unas horas regresa a casa en bici, libre.

ir-n dijo...

Qué lindos!!
Qué majos los reyes que os dejan carta y todo,no? a mi me lo hacía el ratoncito Pérez, pero bueno, eso fue hace mucho tiempo.
Bicos

gaia56 dijo...

¡qué delicia de reyes magos!